قوانین مربوط به حمل و نقل و برگشت

مجموعه ساران جهت ارسال محصولات به مکانهای مختلف با سرویسهای گوناگون حمل و نقل در خدمت مشتریان گرامی می باشد .

  1.  پست پیشتاز : در این شیوه ،زمان تقریبی پس از پردازش و تحویل سفارش به پست ، بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 الی 72 ساعت می باشد . جهت پیگیری محصول خود می توانید از آدرس زیر پیگیری نمایید.
    رهگیری مرسوله پستی   
  2. تی پاکس : کاربرانی که در مراکز استانها هستند می توانند از این شیوه استفاده نمایند لازم به ذکر است در این شیوه تحویل بار در محل بدون هزینه اضافی می باشد.
  3. ارسال از طریق پیک : کابرانی که در شهر اصفهان خرید می کنند می توانند کالای خود را از طریق پیک در سریع ترین زمان دریافت نمایند .

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

ساران همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ساران اسپرت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش ساران اسپرت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ساران اسپرت ارسال شود.